IP Telefon Santrali Kullanmak İçin 10 Neden?

IP Telefon Santrali Kullanmak İçin 10 Neden?

IP Telefon Santrali Kullanmak İçin 10 Neden hakkında detayları sizler için derledik, Son yıllarda teknoloji çok hızlı ilerlemekte bu nedenle teknolojiye bol bol yatırım yapılması çok önemli. Ancak bu yatırım yapılırken yatırımın doğru yere, doğru zamanda, doğru oranlarda yapılması gereklidir. Aslında bunu şöyle açıklayabiliriz:

1) Yapmak üzere olduğum yatırımın sonunda edecek olduğum ürün veya çözüm ihtiyacı duyduğum teknolojiyi barındırıyor mu?

2) Yapmak üzere olduğum yatırımın sonunda elde edecek olduğum ürün veya çözüm geliştirilebilecek mi, firmamıza çok uzun süre içerisinde hizmete devam edebilecek şekilde ki gelişmelere açık olacak mı?

Burada bahsettiğimiz iki adet sorunun açıklamaları sadece günümüzde gelinen en uç kısımda bulunan bir adet ürünün söz konusu olması ise iyi yönde etki olarak verilebilmekte. Bu genellikle kullanıcıyı iletişim için ayarlanmakta olan sistematik ihtiyaçlar amacıyla IP santrali ve tümleşik iletişimsel çözümlere yönlendirmektedir. Satın alınmakta olan santralin günümüz de ihtiyaç alanında IP alt tabanlı olması gerektiğinden işletmelerinin ihtiyacını duymakta olan teknolojik olan yeniliklere ise çok büyük ölçüde cevap vermeye çalışmaktadır.

IP Telefon Santrali Kullanmak İçin 10 Neden?

Gelişmelere ve sürekli olarak yeniliklere gayet açık olmasının yanında bir adet IP santraline yatırım yapmış olan bir adet firma olarak ise yukarıda bulunan kazanımlar ile doğruluğu gayet yüksek olan bir adım atmakta olacaktır. IP santrallerin sağlamakta olduğu bir takımın kullanımına yönelik olan faydalar ise aşağıda bulunan şekilde sıralanabilir:

1) Masada sabit telefona duyulmakta olan bağımlılık ise ortadan kalkmaktadır. Akıllı olan cep telefonları ve tabletler, bilgisayarlar, dizüstü bilgisayarlar gibi cihazlar üzerinde kurulacak olan yazılım tabanı ile telefonların desteği ile, aboneler ile dünyanın her bir yerinden olan, santral ağlarına bağlanabilecek olan ve ofislerinde gibi telefonları kullanabilirler.

2) Firma içinde bulunmuş farklı olan birimler arasında kurulacak olan IP köprüsünün sayesi ile oluşan iletişim giderleri içerisinde çok ciddi tasarruflar elde edilebilir. IP santraller ile direkt olarak iletişimi İnternet üzerinden sağlayan bölümler ile iletişim kurabilir.

3) Ip telefon santrali, kapasitesinin artırım işlemi gayet kolaydır. Kapasitesini artırmak amaçlı santralin yeni olan kartların eklenmesine gerek kalmaz. IP abonesinin altyapısını yazılım tabanı olan bir yapı olduğundandır ki sadece ama sadece IP abone lisans ilavesi sayesinde abonenin sayısını kolaylık ile artırılabilir.

Mutlaka Okumalısın !  5651 Firewall Log

4) IP santraller, IP için abonelerin özel olan kablolamayı gerektirmemenin yanında binanın içinde hazır olarak bulunmakta olan bilgisayarın alt yapısı olan kablolalanması IP telefonların içinde direkt olan kullanılabilir. Hemen hemen her IP telefon üzerinde bir hat çoklayıcı bulunur. Bunun sayesinde bilgisayar üzerinde hazırlanmış olan bir adet tesisat hem IP telefon için hem de bilgisayar için fazladan bir kabloya hiç ihtiyaç duymadan kullanılabilmekte.

5) IP santrallerin bakımları ve programlanması bir o kadar da kolaydır. WEB tabanlı arayüzleri sayesinde ise standart olan bir İnternet Tarayıcısı ile uygulamalar içerisinden gayet kolayca yapılabilir.

6) Kullanılacak veya kullanılmakta olan telefonların makineleri içinse çeşitlilik gayet artar. Ancak IP santrallerinde kullanılmakta olan SIP protokolü ile dünyanın genelinde ise standartlaşmış hatta gayet olgunlaşmış protokoldür.

7) IP sistemlerin, IP altyapısının sayesinde ise çok farklı yazılımlar veya sosyal medya araçları ile entegreye gayet açıktır.

8) Görüntülü olan bir görüşme için Video destekleyen IP telefonlar kullanılabilmekte.

9) SIP protokolü sunmakta olan kullanıcıların servisleri ve ek olan özel ve gelişmiş protokollerin yardımı ile IP santral kullanıcılarının, günlük olan iletişim ihtiyaçları karşılanma da kullanılabilirler.

10) Akıllı olan cep telefonları sayesinde üzerinde olan kullanılabilecek uygulamaları, bilgisayar üzerinde kullanılabilmiş yazılım telefonları, gelişmiş CTI uygulaması, görüşme kaydetme benzeri servisler ile tek bir ürünün çatısı altında sahip olmak ise mümkündür.

Ayrıca marka oluşturma hizmetlerimizden kurumsal kimlik çalışmaları makalemizde mutlaka okumanızı öneririz: kry.com.tr/kurumsal-kimlik-calismalari

Scroll to Top